{ content } | { mainMenu } | { footer }

Century 21+

Jak pracujeme

O exlusivních/výhradních smlouvách vyšla již řada PR článků.
Co je pro nás VÝHRADNÍ SMLOUVA? Hlavně NÁŠ závazek vůči klientovi. To my se zavazujeme klientovi, že pro něj během sjednané doby budeme pracovat ZDARMA (naše provize přijde až s úspěšným prodejem) a plnit dohodnuté podmínky ze smlouvy, investovat peníze do marketingu nemovitosti a čas věnovaný prodeji.
Výhradní smlouva je pro nás závazek vůči klientovi a protoDohonutí podmínek spolupráce je zásadní na prvních schůzkách s prodávajícími klienty většinou nefotíme, ale analyzujeme stav nemovitosti, požadavky a potřeby klienta, které by pro prodej mohly být zásadní. V případě, že zjistíme nereálnost požadavků na prodej, Výhradní smlouvu sami nepodepíšeme, protože bychom nebyli schopni dostát závazků ze smlouvy a zároveň bychom jako podnikatelé investovali náš čas a peníze nesprávným směrem. Přílohou Výhradní smlouvy je dokument zvaný “Závazek Prodávajícímu“, ve kterém se klientovi makléř zavazuje k činnostem, které  přímo podporují prodej nemovitosti.

Dnešní trh se výrazně změnil a klient je mnohem náročnější než před několika lety. Proto jsou dnes kladeny mnohem větší nároky na makléře ze strany klientů a makléř by měl neustále posouvat své znalosti a dovednosti. Makléř by měl být schopen klientovi poradit se správným nastavením ceny nemovitosti. Jak na to?
Vypracováním srovnávací tržní analýzy – tzv.STA
Porovnáváme konkurenční nemovitosti v dané lokalitě, dle stavu, ceny za m2, délkou prezentace konkurenčních nemovitostí, zájmem klientů. Díky naší rozsáhlé databázi porovnáváme i prodané nemovitosti v lokalitě, jaká byla prodejní cena za m2, stav nemovitosti. Klientovi vždy doporučíme Startovací cenu a zjištěnou pravděpodobnou reálnou cenu prodeje.
Někteří klienti po návštěvě „makléře“ ani neví, jak je jejich nemovitost prezentována, kde se vůbec nabízí, s jakými informacemi a za jakou cenu. Proto s klientem nastavujeme
Marketingový plán prodeje nemovitosti, který dá majiteli přesné info jak bude nemovitost nabízena a jaký marketing bude v určitých krocích realizován. Makléř zpracuje získané informace o nemovitosti a s profi fotografiemi zpracuje prezentaci ve formě PDF a zašle klientovi k odsouhlasení.
Prezentace - práce makléře může být opravdu odlišná…
PředPoPředPo


Následný marketing pokračuje dle nastaveného marketingového plánu se zacílením na určitou klientelu. Makléř by měl vždy zajistit reklamní plachtu/výtrč k prodeji (plachta Na prodej, se zacílením na lokální klientelu.)
osobní marketing

 

Máte vlastní zkušenost s prodejem nemovitosti? Co je pro majitele nemovitosti během prodeje ze strany makléře zásadní?
Makléř musí pravidelně s majitelem komunikovat, dávat zpětnou vazbu. Jaký je zájem potenciálních klientů o nabízenou nemovitost na realitních serverech, komu byla nemovitost nabídnuta. Měl by být schopen po určité době doporučit majiteli další kroky. (snížení ceny na doporučenou cenu dle STA, nějaký čas ještě cenu podržet atd.) Jakoukoliv nabídku od klientů, byť nesmyslnou sdělit majiteli a dodat vlastní doporučení.

• Důležité je připravit nemovitost na samotný prodej –  Realizace prohlídky. Dobrý makléř je schopen majitele přesvědčit, doporučit menší/větší úpravy, které by mohly nemovitost pro samotný prodej více zhodnotit. Reálně investované drobné tisíce do menších oprav, vydělaly majiteli i desetitisíce navíc. Proto spolupracujeme s odborníky ze studia Martina Design (http://www.martinadesign.cz/cz/)
realizace chodbyrealizace ložnice

Zkušený makléř je schopen již po telefonu zjistit vhodnost klienta, který reaguje na prezentaci nemovitosti a „odfiltrovat“ tak zbytečné prohlídky, které stojí čas a námahu majitele. Prohlídky jsou vždy v režii makléře, který je proškolen v obchodních dovednostech, argumentaci, vyjednávání. Makléř zná klady i zápory nemovitosti, na kterých je prohlídku schopen postavit a potenciálního klienta zaujmout.
Důležité je zjištění bonity klienta „k dispozici makléři i klientovi je hypotéční specialista“, vyjednání ceny a zajištění klienta rezervační smlouvu, do které makléř již připraví zásadní strukturu obchodu (financování, deponace peněz, uvolnění, předání nemovitosti).
Naše kancelář je nápomocna makléři ve zpracování a zadání obchodních případů našim externě spolupracujícím advokátním kancelářím:

AK Polák&Drobný,
AK Stonish Nikolov
a advokátem Judr. Jan Jakub Disman

kteří zajišťují ve spolupráci s naší kanceláří kompletní právní servis
• Vypracování právně – převodních smluv •  Bezpečnou úschovu peněz •  Komunikaci s klienty • Účast na jednáních • Ověření podpisů přímo v naší kanceláři •  Ve spolupráci s naší kanceláří komunikaci a jednání s katastrálním úřadem.
Naše kancelář dále pro klienty zajišťuje:
• Vypracování znaleckého posudku pro daň z převodu nemovitosti • Vypracování Odhadu prodejnosti certifikovaným odhadcem nemovitostí • Vypracování daňového přiznání, podání přiznání a zajištění zaplacení daně z převodu •možnost pojištění nemovitosti a domácnosti

Makléř rovněž zajistí předání nemovitosti na základě Předávacího protokolu a na základě plných mocí převede média (el., plyn) bez přímé účasti klientů.

Naše práce nás rozhodně baví a není nic lepšího než pomoci klientům a dobře jim prodat/pronajmout jejich nemovitost...více na www.pragueplusreality.cz/nase-sluzby/reference-klientu/

Máte chuť změnit současnou pozici a naučit se podnikat v realitách, být finančně nazávislý a stát se součástí fajn týmu lidí?

Kontaktujte nás na [email protected] nebo na tel. 725 293 500

 

 

 

 

Změnte svůj život a objednejte si osobní schůzku!

Reklama
Nahrávám